Pages

CHECK IT OUT

Thursday, September 13, 2012

7TH ANNIVERSARY 2012

Tanggal 11 sept 2012, genaplah 7 tahun kami sebagai suami isteri dan dikurniakan sepasang cahaya mata. Anas Dzulkarnain, 5 tahun dan Anis Qistina 1 tahun melengkapkan hidup kami. Alhamdulillah , syukur kepada Allah dengan kurniaan kebahagiaan ini.

Pagi-pagi lagi saya dah sms suami ucap selamat ulang tahun. dia diam tak tak jawab pun. Tapi saya takde la kisah sebab kebetulan hari ni sibuk sikit dengan kerja di pejabat. Mungkin dia pun tengah sibuk kannn. Pukul sebelas suami call. " Assalamualaikum sayang... sekarang tepat pukul 11.09 minit abang nak ucap Happy Anniversary'...ha ha sampai begitu sekali siap tunggu jam sama ngan tarikh tu 11.09....

Balik kerja 5.30 petang, saya terus keluar office. Nak pergi Raspberry Cake House. Kedai kek paling dekat ngan office saya.Nak surprisekan suami... tak bagi tau dia pun nak beli kek. Masa parking kat depan kedai kek...tiba-tiba saya nampak suami keluar dari Raspberry dan bawa kotak kek. saya pandang dia , dia pandang saya sambil tersengih..alamak..sama-sama SURPRISE  la pulak..dia terus datang dan tanya Ayang buat apa kat sini...nak beli kek yer...sambil tersengih...ha ha saya gelak-gelak.Itula CHEMISTERY nyer kami ni....  tergelak sorang-sorang lepas tu. Ini la, kenangan yang tak dapat dilupakan sampai bila -bila pun... 
SO SO SO SWEEEET....itulah 7th Anniversary on 11.09.2012.

Kek Sempena Anniversary Ke-7

Anis dan Mak Adik pun nak potong jugak

Mama, Anis, Mak Tih dan Mak Adik

Anas, Papa dan Anis

Anas yang over excited. Anis bertepuk tangan
Keluarga Kecilku 


        Alhamdulillah...kami bahagia


*** Tarikh 11 SEPT juga mengingatkan kita tentang WTC yang dibom...ingat tak????

No comments:

Post a Comment